Mina ord och tankar

Alla inlägg den 8 februari 2021

Av Neta - 8 februari 2021 22:36

Det högg till lite i hjärtat idag närjag hördevatt vår husvagn var såld.
Lika som det gjorde när jag såg den hos Leif i okt.

Jag vet att jag svårt att komma in eller ut ur den.
Jag vet ocksåatt det är år och dar sen vi använt den.
Men ändå,  vår Skalman.

Som vi farit runt i landet med den.
Ofta med ett extra barn med, min extrason som jag skämtsamt sa. Johnnys kompis, som fortfarande är det.
Fixat spjälbädd när tjejerna var bebisar, snabbt bytt blöja och fixat välling på parkeringsplatser, för att sen fortsätta, ibland matades dom i barnstolarna.

Marholmenveckan, första gången vi var där. 

16 sommarlov och otaliga helger i Siggefora. Att bo 50 m från vattnet, vilket liv.

Siggeforafesterna, hela dansgänget. Blev ibland Siggeforaveckan Haha! Grillar på rad, badstafetter, sandslottstävling, femkamp. Långbordet.....

Min 50-årsfest.

Vår enda barnlediga helg då vi åkte Vasaloppet med den Leif.

Malung.

Friheten att åka dit man vill, sova där det gick.

Kan vara så att vi gjorde C i den.....

Vilket härligt liv vi ändå haft!

Och du och jag Leif, vi kan sträcka på oss och vara oerhört stolta över den barndom och de fina sommarlov vi gett våra barn tack vare Skalman.
Ja gett oss själva några härliga minnen också. 


Jag hoppas han blir väl omhändertagen.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards