Mina ord och tankar

Alla inlägg den 20 februari 2021

Av Neta - 20 februari 2021 00:55

Nästan som finast nu


Dom är rätt törstiga också, fyller på med varmt vatten från termosen varje dag. Rosor ska ju stå djupt i varmt vatten, blir iaf ljummet när jag gör så här. Har en floristkniv så gör en lång snittyta på dom från början, sen är det alltid med rosnäring i en liten påse när man köper på Lidl. Så häftigt med 15 st i en bukett så här.

Inte gjort så himla mkt idag. Inte varit utanför dörren heller. E är hemma igen, C åkte också hem men ska åka tbx i morgon. Ställer in sin fest med kompisarna för att kunna göra det. Hon ska alltså köra nästan 40 mil i morgon fram o tbx.

L är tydligen väldigt sliten, inte nog med sin egen flytt utan gården ska tömmas också. Brorsan hans som ju är 15 år yngre ångar bara på och verkar kräva att L ska göra detsamma. Är rätt orolig faktiskt.

Kollat runt lite efter ett nytt bord och stapelstolar till framsidan. Hittade det här


I polywood som jag vill ha, 90 x 90 cm. Nu ska vi väl inte till Ullared vad jag vet men lär ju finnas här också sen.


Dom här skulle nog funka till.


Fått en ny last, keso och bär idag med blåbär och havtorn. Så gott!


Blev en plocktallrik och ett glas rött ikväll. Länge sen nu.

Men nu är kl sovdags för länge sen faktiskt.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards