Mina ord och tankar

Alla inlägg den 5 februari 2021

Av Neta - 5 februari 2021 22:46

Mådde skit i natt, hjärtklappning, täppt liksom men inte snorig, varm men ingen feber och kunde inte sova. La jag mig på hö sida fick jag en fruktansvärd hjärtklappning, gick bättre på vä men kunde liksom inte slappna av. Otäck känsla och så där på natten känner man sig ju ensammast i världen då. Har absolut ingen jag kan ringa och få hjälp av längre. Det är kanske otäckast av alltihop. E är ju sjuk själv sen över en vecka och hon kan inte göra nåt annars heller, dom andra har ju flera mil hit. Snacka om otryggt!

C har varit hos L och tror jag iaf fått en del gjort. Iaf satt upp gardiner och hon hade plockat upp köket.
Jag har inte ens fått ett tack för kassen jag plockade hop. Varför gör man sig till för?




Här är Ls utsikt från kök och vardagsrum. Gårdsjön heter den och på andra sidan lite till hö, en bit in från vattnet ligger Stenhammar där Kungen och Drottningen hänger rätt mkt nu. Dom åkte förbi där så nära man fick och C påstod att hon såg kungens hundar. Hur hon nu kan vara så säker på det. Tror L har en häftiig solnedgång åt det här hållet också för det här togs på em. Är en promenadväg närmast vattnet, tyvärr är tydligen inte sjön badbar då Flens avlopp går ut här. Men så himla fint, tänk er vårgrönska här. Är väl därnere vi får hålla till om vi ska hälsa på honom. Iaf om jag ska med och det vill jag nog nån gång iaf.


Fick den här bilden i morse då dom åkte in till Eskilstuna och skulle handla lite grejer till lägenheten. Tror det är Ärlavägen. Här var det mulet då men solen kom hit sen också.


Blev sugen på pizza och gjorde en vego med mkt ost. Champinjoner, kronärtskockor, sv oliver och både riven ost och mozzarella. Har börjat dela på pizzakitten och fryser halva degen. Blev 2 sånna här bitar ändå men orkade inte allt


Det här får väl bli nödproviant nån dag. Haha!

I morgon drar mellocirkusen igång och i år tänker jag titta. Arvingarna, Jessica Andersson, Danny, Saade och inte minst Sannex är ju med dock inte förrän i program 4. Arvingarna ska vi hålla tummarna för i morgon.
Hoppas E är så pigg att hon kan komma in. Kuligare om man har sällskap. Har laddat med chips, godis och dricka.

Nu ska jag hänga lite tvätt, denna evighetssyssla, plocka i en disk och sen avveckla dagen.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards