Mina ord och tankar

Alla inlägg den 12 februari 2021

Av Neta - 12 februari 2021 19:00

Gör mig inte ett smack att vara ensam på vardagskvällar. Men när bilderna kommer på sociala medier på fredagar på fredagsmys och som nu på sidorna då man får läsa om allt par ska göra för varandra på Alla Hjärtans Dag då känner man sig mer ensam än annars.

E har varit här på em och vi ska kolla mello i morgon så jag borde väl skämmas som känner så här ikväll. Dessutom kommer son och sonson förbi i morgon em.
Men just nu hade jag gärna haft nån här att dricka ett glas vin med ikväll.
Är inte ensam på sönd heller för tjejerna kommer men hade sett fram mot en familjemiddag. Kommer att fattas en person. Eller egentligen två men sonen har ju sin egen familj.

Bortskämd? Ja jag är väl det. Kräsen med kanske men just nu hjälper inte det.

Vi brukade inte ge varann nåt på Alla Hjärtans, men vi gjorde iaf oftast lite god mat och drack lite vin. Tjejerna fick nåt litet paket. Trodde inte jag skulle sakna sånt men det gör jag. Förra Alla Hjärtans åt vi en 3-rätters i Sandviken och var sen på konsert med David Lindgren m.fl Mer än vi brukar göra men det var mysigt då iaf och vi hamnade på ett bra ställe med kanonmat.

Jaja det blir nog bra! Både ikväll och resten av helgen.


Såg den här på Fb, ja några la ut den på twitter med. Lite kul m siffror så där.

Ska göra i ordning ett flarn jag hittade i frysen sen, ska lägga på räkor, sparris, lite rom, rödlök och gr.fil Ska kolla om jag har nån picknickflaska kvar av nåt gott med. Haha!

Skulle behöva göra nåt kul snart, gå ut o äta eller nåt, kanske gå på nån loppis.

Önskar er iaf en kul fredagskväll.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards