Mina ord och tankar

Alla inlägg den 28 februari 2021

Av Neta - 28 februari 2021 00:22

Tror inte dom riktigt hade förväntat sig det heller, dom verkade iaf inte särskilt ledsna efteråt. Å tar bara pandemin slut och danserna börjar igen så spelar dom ju för fulla golv igen. Finns inga som så snabbt får upp stämningen på ett dansgolv.


Vet inte vad jag tyckte om låten heller, kändes inte som en Sannexlåt. Kräver nog fler lyssningar. Inte som Knäckebröd och vin direkt, den och Husvagnssemester.... Mina favoriter, och sen är det ju oslagbart när Andreas sjunger Från himlen till Österlen.
Dom skulle skrivit en egen låt med Åsa igen, då kanske det blivit annorlunda.

Elle och jag såg tillsammans, och käkade lite kyckling och bakpotatis med nån röra på gr.fil, mango chutney och curry. Glömde fota.
Drack Fjärilsrose till




Sötaste lilla flaskan i plast. Rosevinet var godare än det vita iaf. Det var lite väl sött för min smak..

I Gröndal börjar dom bli färdiga. L är helt slut så C hade satt honom i soffan då dom kom till Flen. Ett lass till förrådet i morgon, sen är det bara uppackning kvar för L. Han har dock redan kök klart och sovrum, så han kan se tv i vardrummet så där kan han ta det hur lugnt som helst. Hoppas han gör det också bara.

Nu ska jag läsa några sidor innan JB får komma!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards