Mina ord och tankar

Alla inlägg den 10 mars 2021

Uvi

Av Neta - 10 mars 2021 22:27

Tillbringat förkvällen på närakuten, en uvi på G igen. Så nu blir det en ny kur med antibiotika, citronvatten och tranbärskapslar.
På hemvägen kollade vi att vi skulle slippa det värsta av ovädret då vi hämtade E i morgon. Vi skulle ju även lunchat på Megs, ett ställe som har samarbete med Linderholms, har sett fram mot det hela veckan, att vi skulle ses alla 4 med.
Då ska hon helt plötsligt stanna till fred. Skyller på vädret. Jag blev så jäkla arg. Jag får ju nästan aldrig göra nåt annat än åka och handla i stan på sin höjd. Så förstör hon det här också. Inte nog med det, L får köra ända hit nu när hon behagar åka hem ist för bara till Strängnäs. Så jäkla egoistiskt!

Nu åker jag in med C i morgon iaf, så vi hittar på nåt ändå. Hon ska till doktorn först. Men va ju just det där att få åka nån annanstans.



3 v, tycker ni att jag ska ge mig nu? Har iaf slutat fylla på vatten.

L kom med nya bestick till mig igår. Mina Rosen blev ju svarta. Det är våra vi köpte senast. Fick även hyllor till krukor till mittstolpe på fönstren. Ska iaf sätta upp en i köket.

Ska fixa lite nu och sen försöka sova.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards