Mina ord och tankar

Alla inlägg den 31 mars 2021

Av Neta - 31 mars 2021 00:38

Det som jag inte klarade igår plus lite till. Elle hjälpte mig lite idag. Och C också då vi kom från stan.
Provtagning och träff med sköterskan idag. Lite högre värden än jag haft plus att jag gått upp nåt kilo. Är väl inte ensam om det under pandemin då man tvingats vara hemma. Ingen större panik men får väl skärpa till mig lite. Snart kan jag simma i sjön.

Kul att åka till Nelins igen, länge sen sist. Inte mycket som ändrat sig dock. Och inte hade dom den där mango och ananassåsen dom haft innan. Stod bland thaisåserna och så god. Tänkte köpa plommonsås ist men det var så stor flaska. Hinner inte förbruka så mkt på begränsad tid.


Gjorde en installation på insidan av toadörren Haha! Har så många fina kort, kul att kunna njuta av dom när man ändå sitter där och inte kan göra nåt annat.


Elle klädde det lite större riset.


Och jag ett annat. Köpte mig en gul krukros idag med. Lyser upp så fint i vard.rummet

Men nu har jag en dejt med JB. Godnatt!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards