Mina ord och tankar

Alla inlägg den 8 maj 2022

Av Neta - 8 maj 2022 01:07

Välbehövliga droppar som förmodligen inte gjorde så stor skillnad men ändå. Tyckte jag såg att det ska regna nån dag i början av nästa vecka med. Många droppar små?

Haft en rätt långtråkig lördag, lite ledsen, saknar E. Saknar dom allihop förresten. Men Christine och Marcus har rensat och packat i hennes lägenhetni helgen. Det är visning på den på måndag. L vet jag inte vad han gjort, dansat kanske. J har fotboll o grejer, det vet jag iaf.

Sen fick jag ett ryck och tog tag i mitt skrivbord. Ett ställe där allt samlas. Slängt en del gammalt, sorterat in det som hamnat i högar på skrivbordet i sina lådor och mappar. Vikt tvätten som låg där. Inser att jag nog ska rensa lite i linneskåpet som står precis bredvid. Använder långt ifrån alla handdukar och lakan som ligger där, vissa från Hedenhös tid. Tyckte jag rensade ordentligt när jag stack från kåken men tydligen inte tillräckligt.

Hann inte klart före Lets Dance så hållt på lite efter med, men är inte riktigt klar ändå. Har en känsla av att jag skulle kunna rensa ut lite gardiner också. Tog ju reda på några av Es nu.

Idag fick jag veta att det är den tjej som låg tvåa och som jag hoppades på skulle få lägenheten som ska få den. Hon hade fått besked i torsdags och ska skriva kontrakt på månd. Kul också att det är en kollega till Ma.

Gjorde en fiskgryta på em och har mat i morgon med. Nu ikväll åt jag lite ost och bresola.


Nu hittade jag en påse med klockor som stannat, skickade bilden till L som kan byta batterier. Kan ju sätta i om inte i alla så några iaf. Köpte en varje gång jag åkte till Ullared förut, och några är från Guldfynd. Den vita fyrkantiga är en favorit och den ovala längst fråm köpte jag i Vasa. Haft en ljusblå mycket nu ett tag men nu står den med. Så kan vi inte ha det!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards