Mina ord och tankar

Alla inlägg den 26 maj 2022

Av Neta - 26 maj 2022 10:03

Eller kristi flygare som det heter i folkmun. Har ingen aning om vad som ska hända idag men dagen går väl på nåt sätt.

Gårdagskvällen var trevlig, träffade några gamla kompisar och plötsligt hade jag fått ett mess från en tjej som flyttat till Östergötland för 13 år sen som var där och sett oss. Det var ju lite extra kul. När vi väl hittade henne Haha!

Pratade lite med ett par av killarna i bandet som vi ju känner. Det va ju också kul.
God mat! Buffé med både kallt och varmt. Dryck såldes i baren. Lite långväntat efter det men då blevdet en dansuppvisning av Ena bugg & swing. Fick lite flashbacks till tiden då både J och C tävlade. Att se dom yngsta 7-8 åringarna ösa på i en bugg är fantastiskt. Dom är så söta!

C dansade väl lite men hjälpte också sin kompis med barnet hon hade med sig så hon fick dansa lite. Amanda, som är Cs guddotter hade rosa glitterkjol och hade med egen mat. Hon var så nöjd med att vara på party och fick dansa lite med mamma. Somnade i vagnen så småningom, något övertrött.


Fotat i pausen. Dom sålde och signerade skivor. Då dom skulle börja spela igen kände vi oss rätt nöjda och drog oss hemåt. Stannade och köpte en hamburgare vid donken innan vi åkte och 50 min senare var vi här. Somnade ganska ovaggad sen.

Nu ska jag sätta mig ute med frukosten. Lyssna lite på Jenny Colgans senaste bok.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards