Mina ord och tankar

Alla inlägg den 31 maj 2022

Av Neta - 31 maj 2022 23:15

Kunde inte ligga på rygg i natt och får sitta på en mjuk kudde för attans va öm min svanskota är. Ringde vc idag men dom kan ändå inte göra nåt och den är troligen spräckt trodde hon jag pratade med. Så värktabletter och sitta så lite som möjligt. Hur lätt är det för mig?

Städdag idag, hon hade lite att bita i. Men nu är det rent igen. Rätt skön känsla. Djungeln på köksbordet försvann ju igår också. Lite mysigt att lägga på ny duk och lite somriga underlägg idag.


Orkade dock inte stryka duken. Så bökigt att få fram strykbrädan.

Åt en paj, 12 min från fryst till ätbar i Airfryern.

Ostkaka med Drottningsylt till kaffet efteråt. Å ja jag kör engångs ibland. Fanns mängder hos E så la beslag på drt. Såg nu i ÖBs blad att det kommit fina där med. Får nog handla lite.


Beställde den här idag. Kände att jag var värd en ny klänning.


På fred tar den här finingen studenten. Måste rota fram nåt till dess med men det finns nog. Får ju anpassa efter vädret.

Regnar nu och ska skura i natt och en bit in på fm. Behöver ju inte ha så bråttom ur sängen då tänker jag.

Men nu ska jag vika lite handdukar och sen blir det nog sängen.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards