Mina ord och tankar

Alla inlägg den 23 augusti 2022

Av Neta - 23 augusti 2022 00:54

Då var jag och tjejerna på Gotland. Det blev vår sista semester med Elle. Får upp minnen bland mina foton nu. Tror det var den bästa Gotlandssemestern, året före va allt så nygammalt mot när jag var där sist. Ombyggt och tillbyggt, nya gator och helt nya bostadsområden utanför muren. Nya hus på hela kuststräckan. Då lärde vi oss stan lite och hade det med oss förra året.

Vi var också en del i Visby för just Es skull. Men hon ville ju också till Fårö men dit åker man ju bil. Idag kom bilderna därifrån upp.
Året före var vi där bara 4 nätter men bodde ist på ett lite lyxigare hotell vid havet nära stan.

I fjol var vi där 7 nätter, bodde i en lägenhet med självhushåll i en stugby men vid havet då med. Någon km längre norrut. Gustavsvik heter det och där ska jag bo igen om jag åker tillbaka. Så bra där.

Inte gjort nåt speciellt idag, tvättat städerskans trasor, hon kommer i morgon.
Förberett lite i köket så det inte står så mkt framme. Diskat allt.



Åt en pajbit på dan med sallad, nu ikväll kräftor och lite vindruvor. Så gott! Älskar kräftor.


Blir ju lite konstig på fingrarna bara. Touch-id funkade inte! Haha!
Nu ikväll såg jag mitt favoritprogram *Det sitter i väggarna* så glad att det inte lades ner som dom sa. Hade visst blivit vilda protester.
Tycker dom kan lägga ner Idol, Talang, Fångarna på fortet och andra långkörare ist. Dom är så förutsägbara.



Tror Elle var här idag. Cirkulerade runt mig hela tiden och flög ut och in i lägenheten. Amiral heter den va? Bilden är tagen på dörrmattan ute.

Annars har jag suttit med mina korsord. Nåt Sverigekryss med bilder längs Göta kanal där vi varit mycket. Börjar kännas nu att man inte varit ute och rört sig så mkt i landet som vi brukar i år.

Nu ska jag iaf gå isäng.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards