Mina ord och tankar

Alla inlägg den 24 augusti 2022

Av Neta - 24 augusti 2022 03:09

Har börjat titta på lägenheter som är lite större än den här, ljusare och med lite bättre utsikt. Funderar allvarligt på att ställa mig i bostadskön igen. Längtar ibland tillbaka till min lägenhet i Tierp, men bara till lägenheten inte orten. Om jag fick ta den lägenheten och min baksida här och placera allt lite luftigare inne i stan. Gärna med ett balkongräcke runt uteplatsen.
Just att kunna slippa alla dyra färdtjänstresor. Kunna åka ner på stan med scootern och ha en hyfsad affär nära.
Skulle kunna tänka mig att bo i Årsta igen, sluta cirkeln liksom. Behöver bara ett par miljoner.

Haft städ idag. Var sååå nära att ställa in. Ville inte ha nån här, ville bara vara ifred. Men skärpte till mig och satte mig på baksidan. Det funkade hjälpligt iaf. Man blir ju lite avskärmad.

Kört rn maskin med underkläder. Åt thaisoppabtill lunch och pasta från Ica till middag.


Icas egen pasta med citron och ricotta, grönsaker med fetaost. Har en portion kvar. Så gott!

Men nu går mina ögon i kors, måste sova!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards