Mina ord och tankar

Alla inlägg den 13 januari 2022

Av Neta - 13 januari 2022 01:12

Hur kan man tycka att man ska skippa restriktionerna när smittan ökat lavinartat? Det är ju lika korkat som att inte vaccinera sig.

Idag skulle C kommit och hjälpt mig avjula men hon har feber och är förkyld. Det positiva är att hon är negativ för covid ändå. Nu blir det kanske på fred men det är också Es födelsedag så det känns inte så kul gentemot henne.
Tänkte om C orkar och L kom torsd kväll ist för fred att han kunde bära in lådorna åt henne, att hon o jag fixar och att han sen bär ut dom igen men det var han tveksam till.
Hade det varit E det gällde hade han gjort det. Så frustrerande att han skiljer på ungarna. Det är ju bära dom tunga lådorna som är jobbigt om man inte är pigg. Dom ska ju dessutom stå bakom påsk och sommarlådorna nu.

Jag har ju svårt för det här att gå mkt fram o tbx med saker, därför jag behöver hjälp och vi skulle dessutom frosta av frysen. Nu får jag väl iaf försöka samla hop sakerna på nåt vis.


Började lite försiktigt med soffbordet ikväll. Problem är ju att dom saker som ska stå där julsakerna är finns i lådorna. Svårt att fixa då.

Nåja blir väl nån råd och fira E ska vi så klart. Hon har ett önskemål om hämtmat från Sjöhagen och köpt tårta eftersom hon inte är särskilt pigg nu. Sen att vi firar bara vi nu och dom andra får komma en annan gång när hon mår bättre.

Beställde hennes present på nätet helgen som var. Skulle komma om 2-4 dagar. Hoppas det gör det också.

Har ni märkt att det är ljust lite längre på em? Kanske på morgonen med men det märker ju inte jag Haha!
Men tycker jag ser att blommorna sträcker lite på sig också. Eller inbillar jag mig?

Hur som helst ska jag sova nu!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards