Mina ord och tankar

Alla inlägg den 3 januari 2023

Av Neta - 3 januari 2023 03:51

Nån började prata om Gotland och det blev så påtagligt att E var borta för alltid. Det vi planerat blev ju aldrig. Kommer aldrig att bli heller.

Gotland är ju så mkt för mig, så många minnen. Elle blev också så förtjust i ön precis som hennes syskon. J var ju inte där med oss men vi andra var ju där. L ville inte åka och Elle var lite besviken på honom för det, hade ju underlättat för C.

Undrar om jag nånsin får åka tbx. Å varför i he-e kunde inte E få leva?

Annars händer det inte så mkt. Sonja ringde och tackade för julklappen idag. Den finaste almanacka hon fått tyckte hon. I morgon onsd ska C och jag åka till Ikea och köpa stora plastlådor m lock till julsakerna. Kartongerna vi haft hittills börjar bli slut. Smart med dom där plastlådorna är ju att man ser vad det är med, och att dom blir täta. Kanske köper till påsksakerna med.

På fred ska vi åka Rosella, L, jag och C. J är tillfrågad men inte svarat. Sista dagsdanskryssen och P-H spelar. Ser fram mot det. Sen far den båten till Grekland.

På sönd börjar dansbandsveckan på Cinderella. Tror inte vi ska på den.

Jaja men försöka sova då kanske.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards