Mina ord och tankar

Alla inlägg den 16 januari 2023

Av Neta - 16 januari 2023 08:22

Varit skönt att ha varit ensam igen, känner mig lite nere ändå. Känner att jag är den enda som överhuvudtaget brydde mig om Elle igår. Ingen annan nämnde henne ens. Inte ens när vi fikade med den tårta jag köpt för hon fyllde. Det är som hon aldrig funnits.
Stämmer ju inte så klart men känslan!

L pratar bara om sina danser, dom går före precis allt och börjar bli tröttsamt att lyssna på.

Småfixat idag men inte gjort allt. Ma kom en stund på em och vi pratade lite. Hon hade varit på spelträff (instrument) och vid graven med en bukett tulpaner, trodde att vattnet skulle vara på men ist för att bara lagt dom på graven hade hon ställt dom i en vas. Hur hon nu fick ner den. Haha! Hon är stark hon!
Fick lite nybakade tekakor av henne och hon fick tbx burkarna jag fick lunch i häromdan.

Startade en ny bok idag, den första i en serie på 4. Kärlek på Hedgehog hollow av Jessics Redland. Verkar bra!

[Bild]


Tulpanens dag men iddes inte ut. Har ju inte så mkt pengar heller. Dom korvören jag har ska räcka till torsd. Men ska bli sol i morgon så kanske åker ut o tar lite blåbärsris.

Så har alltså inte hänt så mkt idag. Åt resten av omeletten m lite köttbullar.

Nu försöka sova!

Gick inte att posta det här igårkväll! Känns lite bättre nu när man sovit på saken. Så nu ska jag ta tag i dagen.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards