Mina ord och tankar

Alla inlägg den 20 januari 2023

Av Neta - 20 januari 2023 01:37

Det är så typiskt när jag ska göra något att jag inte kan sova natten innan. Ska inte göra nåt märkvärdigt alls, bara åka till Ikea och nån affär till. Visserligen i grannstan men ändå. Haha!
Är länge sen vi kunde göra nåt så kanske därför. Inte vet jag.

Var så sugen på en bowl på em så jag hade kunnat betala för att få en hit. Sen kom jag på att jag har en hel del hemma. Om vi kan slinka in på nån mataffär i morgon och köpa lite grönsaker och räkor så kan det bli en i morgon.
Hittade ett kit med sushiris och en kryddblandning. Små bitar av nori man kan ha i med. Tror den är för två pers så kan kanske göra några sushibitar till lörd med för har stora noriark och lite annat med.
Tog därför fram både mango och emadambönor ur frysen nu innan jag la mig så är det tinat till i morgon. Resten kan jag handla. Grejer till sesamdressing har jag med.

Hittade några väldigt knubbiga småkorvar i frysen jag köpte på Lidl för ett tag sen. Typ överviktiga prinskorvar, typ 3 ggr så tjocka. Dom är så goda, försökte komma på vade det är som gör dom det idag. Är väl nåt giftigt! Haha! Fräste lite champinjoner till och kokade potatis.




Absolut sista av pizzasalladen med.

Skulle börja på bok 3 idag men tji fick jag, kommer först på måndag. Lyssnar på de nya om Solgård så länge.
Handlar om en redarfamilj och dess öden och äventyr. Lite spänning i den med. Ingen deckare men dom har ihjäl några stycken. Varje bok är bara drygt 3 timmar så lyssnade på 6 och 7 idag.

Men nu då, göra ett försök till med sömnen.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards