Mina ord och tankar

Alla inlägg under januari 2022

Av Neta - 1 januari 2022 01:10

Men det var inte mer heller?

Maten blev bra mest glad åt punchpannacottan som jag definitivt inte gjort för sista gången. Mild fin punchsmak som känes mest i eftersmaken sen brytningen med blåbär och mörk choklad. Recept 2 inlägg ner. Vet ju sen innan att punch och blåbär är en bra kombo eftersom jag köpt sylt med blåbär och punch och även kokt blåbärssylt där jag bottnat burken med 1 tsk punch.


Lättlunch idag, ett bröd med gubbröra


Caviarkransen funkar även i skål. Gör den annars i en lätt oljad kransform.


Elles bild på varmrätten, jag hade inte så mkt sås och bara en potatis. Gott blev det iaf.


Pimpad punchpannacotta


Vickning till 12-slaget till skumpa med 24 karats guld i




Det om detta! I morgon är det ju stora pizzaätardagen och våra ligger redan ute i *matlådan* på altan. Finns allt lite pannacotta kvar med. Nu sova!
Så Gott Nytt År på er kära läsare!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards