Mina ord och tankar

Alla inlägg den 13 augusti 2023

Av Neta - 13 augusti 2023 01:38

Äntligen fick jag äta kräftor. Å blir man inte bjuden på några kräftskivor eller inte vill ha nån själv ja då får man äta själv. Det går alldeles utmärkt. Billigt blir det med.

Gör inget sånt här bröd bara åt mig, men äter vi fler eller i familjen då gör jag ett kräftbrödbak. Det är det bröd som står i receptinlägget om kräftor och dess tillbehör.

Brukar ju ha nån dip eller röra att doppa bröd i. Idag blandade jag gräddfil och olivolja med salt o peppar bara doppade valnötsbröd från Lidl.

Tog in oliver, ost o kex med men orkade inget. Hde dock delat en avokado så den åt jag. Petade i mig några jordgubbar och vindruvor med. Drack vatten, det brukar jag oftast göra. Dricker ju inte starksprit alls om det inte råkar var i en god drink där den inte känns. Vin dricker jag gärna till mat om jag har sällskap. Idag var det bara TVn som sällskap.

Gott är det iaf och kommer säkert att bli fler tillfällen.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards