Mina ord och tankar

Alla inlägg den 16 augusti 2023

Av Neta - 16 augusti 2023 00:25

Vräkte ju i mig konc citron i vattnet igår. Så tror det har lindrat lite.,Men har iaf varit på toa varannan eller var tredje timme i natt typ. Men nu när tidningen kommer så kommer antibiotikan också. Vid 3-4 tiden. Sen tar det nåt dygn innan det vänder.
Fick i mig en hel liter vatten igår, och till o med lite över det idag.

Käkat plommon idag med. Älskar gula plommon precis innan dom blir mjuka. Köpte en korg i fredags som är så nu. Vi hade ett sånt träd när jag växte upp. Jag var alltid där och nallade innan mjukheten kom men sötman fanns där. Helst skulle dom fortf vara lite gröna.

Tagit det lugnt idag också. Varit fint väder på dan med sol. Brakade lös med åska och regn tidig kväll och kunde väl bli mer åska i natt. Känns så i skallen. Regnat har det gjort större delen av kvällen iaf, och gör så nu med.

På fredag händer det saker här i stan. Diggiloo kommer men har fått byta plats. Ska hålla till vid Fyrishovs camping.
På Botan har Veronica Maggio och Miriam Bryant konsert och ute på Liljekonvaljeholmen spelar Sannex. På sönd är Wiping willovs i stadsparken.
Sen kan det gå veckor utan att det händer ett dugg. Folk är ju tbx från semestrarna nu och nästa vecka börjar skolorna.
Det var den här sommaren det.




Snabbtinade lite fiskbullar och slängde på lite räkor när det började åska idag. Tänkte att om det blir strömavbrott vill jag ha i mig nåt varmt iaf.

Kollade på allsången, undrar om hon verkligen inte visste att Benjamin skulle komma. Sen dramatiken med David en repris på när han var med i Jills veranda. Tyckte hon skötte det väldigt bra, proffsigt med men hade fokus på honom. Han var ju lite vinglig precis innan med. Undrar om det kan vara *peti mahl* en lindrig form av epilepsi. Liknar iaf det och J hade en sväng av det när han var liten. Man svimmar av alltfrån några sekunder till några minuter och ofta om man gör nåt man kan vara lite spänd inför.
Kul att se Samir och Victor igen men verkar ju vara nån grej nu bara, flera bra artister med ju. Ja jag hann ju inte dit i år heller. Kanske nästa då! Haha!

Men nu är det nog läggdags.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards